r-a-kaapstad.reismee.nl

Aangekomen in Zuid-Afrika

Hoi!

Na een lange reis zijn we nu in ons hotel voor de komende paar nachten. Zoals ik al hoopte was het eten erg lekker in het vliegtuig. Mama is dit met me eens, zegt genoeg toch ;) Het is een vreemd gevoel dat we ruim 12000 km hebben gevlogen. Eigenlijk is er gewoon een dag voorbij gegaan zonder besef. Je zit heel de dag in het vliegtuig en je probeert je het maar zo comfortabel mogelijk te maken. We hadden een tussenstop in Dubai vanmorgen om half 4 tot half 7. Niet echt de prettigste tijden om wakker te moeten zijn. We zijn nu dus ook behoorlijk moe allebei. We hebben echt een prachtige hotelkamer! Eerst even bijkomen, morgen Stellenbosch bekijken en zaterdag naar het reservaat.

Groetjes, Roos

Reacties

Reacties

Carina

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Rust lekker uit zodat je er morgen lekker fris tegen aan kunt.

Gijs en Maria

heel fijn dat je goed bent aangekomen. en tot horens Ma Oma Opa.

Gilbert

Welterusten samen!
Tot morgen.

Trudy

fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet ervan. lekker uitrusten en dan zaterdag aan de slag...... welterusten xxx

Desley. Crew2013

Hey roosje wat lees ik nou dat klinkt me erg bekent !!
Ik ga je volgen! Lekker slapen.
Ik voel het gevoel weer uit je verhaal nu al!!

Kijk uit naar de volgende posts

Monique

Lang gewacht en nu zijn jullie er al. Geniet van deze reis, het is heel speciaal zo samen weg.

Groetjes van ons allen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active