r-a-kaapstad.reismee.nl

Phillipi's children's centre day 3

Bij de kinderopvang mag ik gelijk pap voeren aan de jongste. Het is een heel lief en schattig meisje, maar ze kan niet stil blijven zitten. Het was een lekkere knoeiboel. Zowel zij als ik hadden papvlekken op onze kleren. Het is vandaag echt koud en we spelen binnen ipv buiten. Gelukkig schijnt de zon wel weer in onze 2 uur lange pauze. Tot nu toe val ik iedere dag nog half in slaap, het duurt echt lang.. We worden onverwachts vroeg opgehaald en we besluiten 's middags nog een wandeling te maken naar het meer. 's Avonds krijgen wij ook pap bij het avondeten. Gelukkig niet zo nat als dat de kinderen krijgen bij de opvang. Mama vond het wel te eten, maar ik vond het echt vies. Het is een kleffe, droge bedoeling. Maïsmeel met water, veel meer is het niet. Ik vond niet dat ik het kon maken om m'n bord niet leeg te eten, dus ik at bij iedere hap een beetje pap met groenten zodat ik niet alleen pap proef. Vlees heb ik hier nog niet gegeten. Vandaag hadden we lamsworst. Ik heb 1 keer lamskotelet op en dat vond ik zo vies dat ik dit niet eens probeer en het is ook gewoon zielig voor de lammetjes. Ik geef ze wel een flesje ipv dat ik ze opeet ;) Na het eten gaan we plannen maken voor het weekend. We besluiten zaterdag nacht in Kaapstad te gaan overnachten zodat we minder gedoe hebben met taxi's.

Zoals jullie waarschijnlijk al merken ben ik niet zo constant in het plaatsen van berichten op mijn blog. We hebben hier wel wifi, maar alleen als het apparaat aan staat voor de wifi. Als hij dan aan staat, is hij ook nog eens vreselijk traag waardoor het lang duurt voordat m'n bericht geplaatst wordt en het gewoon onmogelijk is om een foto te uploaden. Ondanks dat zal ik toch van iedere dag een bericht plaatsen, maar waarschijnlijk niet op de dag dat ik het meegemaakt.

Groetjes!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active